Tabloid Alleging Putin Wedding Closed Down

The Moscow tabloid, Moskovsky Korrespondent, which claimed that President Vladimir Putin had divorced his wife and was to marry former gymnastics champion, Alina Kabaeva, 24, has been closed down, ostensibly for “financial reasons”, just two hours after Putin denied the tabloid’s claim. The owner of Moskovsky Korrespondent is Senator Alexander Lebedev, who together with former Sovier president Mikhail Gorbachev owns 49% of Novaya Gazeta.

http://grani.ru/Politics/Russia/President/m.135802.html

FacebookTwitterGoogle+LinkedInVKWordPressBlogger PostLiveJournalTumblrTelegramWhatsAppSMSEmailGoogle GmailOutlook.comMail.RuPrintFriendly

Leave a Reply